Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování konzultačních služeb - platnost od 1. 3. 2022

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti stran vznikající při uzavírání dohod o poskytování konzultačních služeb v oblasti osobního rozvoje uzavřených mezi

Alenou Hájkovou, se sídlem Senecká 9a, 301 00 Plzeň, IČ: 11748532 , jako poskytovatelem (dále jen „poskytovatel“)

a jinými fyzickými osobami jako objednatelem (dále jen „objednatel“).

2. Vymezení některých pojmů

2.1 Službami se rozumí konzultační služby/sezení/koučink v oblasti osobního rozvoje poskytované poskytovatelem objednateli online formou (prostřednictvím videohovoru či telefonátu) spočívající zejména:

A. V provedení analýzy vstupních dat objednatele, které poskytovatel získá na sezení a zaznamená vše zásadní do systému Diamant, podle aktuálních potřeb klienta. Např. Popis cesty/Audit životních oblastí/Akční kroky/Vytyčení cílů a stanovení cesty k jejich naplnění, apod.

B. V provádění analýz a studia tzv. Můj deník, resp. zpráv objednatele, které objednatel pravidelně zpracovává poskytovateli.

C. V poskytování video/telefonických konzultací objednateli ve formě sezení vedoucí k postupnému naplnění vytyčených cílů.

2.2 Sezením se rozumí jednotlivá časově a místně (video/telefonická) vymezená konzultace zajišťovaná poskytovatelem pro objednatele, přičemž přesný čas a doba trvání sezení budou vždy blíže dohodnuty v rámci vzájemné komunikace objednatele a poskytovatele.

2.3 Závazným termínem sezení/konzultace se rozumí takový termín, který byl sjednán dle čl. 2.2 těchto obchodních podmínek a potvrzen poskytovatelem zasláním Objednávky ze systému Diamant na e-mailovou adresu, kterou objednatel uvedl v objednávkovém formuláři na webových stránkách alenahajkova.cz, nebo ze které probíhala e-mailová komunikace s poskytovatelem.

3. Ceník poskytovatele a jeho změny

3.1 Výše hodinové sazby poskytovatele za poskytování služeb je Kč/ hod 1200,-. Výše odměny poskytovatele je uvedena včetně všech daní a poplatků.

3.2 Případná změna hodinové sazby poskytovatelem bude objednateli oznámena prostřednictvím e-mailové komunikace nejpozději 7 dní před její realizací.

3.3 Pokud objednatel se změnou nesouhlasí, jsou objednatel i poskytovatel oprávněni od smlouvy z takového důvodu odstoupit. 

3.4 V případě odstoupení od smlouvy ze strany objednatele z důvodu dle čl. 3.3 těchto obchodních podmínek je povinen takto učinit dříve, než bude sjednán závazný termín další konzultace.

4. Dohoda o poskytování služeb

4.1. Dohodou o poskytování služeb se poskytovatel zavazuje poskytovat objednateli služby, a to zejména v rámci jednotlivých sezení konaných online/telefonickou formou, a v rozsahu a v termínech dohodnutých smluvními stranami, přičemž objednatel se dohodou o poskytování služeb zavazuje platit poskytovateli za poskytování služeb hodinovou odměnu ve výši stanovené v čl. 3.1.

4.2 Za uzavření dohody o poskytnutí služby je považováno dohodnutí závazného termínu konzultace, a to prostřednictvím e-mailové komunikace mezi stranami, případně ústní domluvou termínu mezi objednatelem a poskytovatelem - v obou případech poskytovatel potvrdí závazný termín odesláním Objednávky ze systému Diamant na e-mailovou adresu, kterou objednatel uvedl v objednávkovém formuláři na webových stránkách, nebo ze které probíhala e-mailová komunikace s poskytovatelem.

4.3 Dohoda není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Dohodu tvoří tyto obchodní podmínky, nabídka služeb na webových stránkách a závazný termín potvrzený dle čl. 4.1 těchto obchodních podmínek.

5. Poskytování služeb

5.1 Sezení se konají telefonicky nebo prostřednictvím videohovoru přes službu Google Meet, a to v rozsahu předem dohodnutém mezi poskytovatelem a objednatelem. V případě videohovoru zašle poskytovatel objednateli na jeho e-mailovou adresu odkaz pro připojení k videohovoru nejpozději 15 minut před začátkem dohodnutého sezení. V případě, že nedojde k řádnému uhrazení odměny za objednané sezení dle čl. 6.2, není poskytovatel povinen objednateli odkaz pro připojení zasílat.

5.2 Ze strany poskytovatele i objednatele může dojít ke zrušení sezení, a to zasláním zprávy druhé straně elektronickou poštou na e-mailovou adresu poskytovatele. V případě, že dojde ke zrušení sezení poskytovatelem, bude takové sezení uskutečněno v jiném termínu. V případě, že dojde ke zrušení sezení objednatelem méně než 24 hodin před plánovaným konáním sezení, či v případě, že se objednatel na sezení nedostaví, nebude takové sezení nahrazeno a poskytovateli náleží za takové sezení odměna v plné výši (jako by se sezení uskutečnilo).

5.3 Přesun termínu sezení ze strany objednatele může být provedem nejpozději 24 hodin před plánovaným konáním sezení. V případě žádosti o přesun sezení ze strany objednatele méně než 24 hodin před plánovaným konáním sezení nebude tento přesun poskytovatelem umožněn. V takovém případě nebude sezení nahrazeno a poskytovateli náleží za takové sezení odměna v plné výši (jako by se sezení uskutečnilo).

5.4 Poskytovatel vede záznamy o poskytování služeb, v souladu s GDPR, které uchovává tak dlouho, jak to vyžaduje potřeba péče o objednatele či zájmy poskytovatele.

5.5 Poskytovatel se zavazuje, že zachová mlčenlivost o podkladech a jiných informacích předaných objednatelem poskytovateli v rámci služeb a nepředá je žádné třetí osobě bez souhlasu objednatele. Výjimku tvoří certifikovaná osoba provádějící supervizní činnost, pověřená firmou Life Academy s.r.o.

5.6 Poskytovatel je oprávněn k podnikání na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

6. Odměna poskytovateli

6.1 Za každou i započatou hodinu sezení náleží poskytovateli odměna ve výši stanovené v čl. 3.1. 

6.2 Odměna za sezení musí být uhrazena objednatelem předem na účet poskytovatele uvedený na Objednávce, kterou vygeneruje poskytovatel ze systému Diamant, přičemž tato odměna musí být připsána na účet poskytovatele nejméně 48 hodin před plánovaným konáním objednaného sezení.

6.3 Informace k jednotlivým platbám včetně variabilního symbolu platby objednatel obdrží v pokynech k platbě, které poskytovatel zašle na elektronickou adresu objednatele v Objednávce ze systému Diamant. Objednatel je povinen uhrazovat odměnu poskytovateli v souladu s těmito pokyny a společně s variabilním symbolem platby.

6.4 V případě, že je objednatel v prodlení s úhradou platby za sezení, je poskytovatel oprávněn neposkytnout objednané služby. Případné omezení či přerušení služeb poskytovatele podle předchozí věty nemá vliv na vznik práva poskytovatele na jeho odměnu podle vystavené objednávky dle čl. 6.2.

7. Využívání služeb objednatelem

7.1 Objednatel se zavazuje, že se bude dostavovat na jednotlivá sezení včas a ve stavu, který umožňuje absolvování sezení. V případě, že se objednatel nedostaví na jednotlivé sezení včas či se nedostaví ve stavu, který dle názoru poskytovatele umožňuje absolvování sezení, nemusí být takové sezení uskutečněno. V takové případě platí podmínky dle čl. 5.2.

7.2 Na základě žádosti objednatele může dojít k přerušení poskytování služeb spočívající v tom, že mezi stranami nebude smluveno konání dalších sezení.

7.3 Objednáním termínu sezení objednatel souhlasí s využitím komunikačního prostředku (nebo některého z nabízených komunikačních prostředků), a to včetně poskytnutí součinnosti potřebné pro takový způsob komunikace. Je-li komunikační prostředek závislý na připojení k internetu nebo jiným technickým prvkům, pak se objednáním termínu sezení objednatel zavazuje k tomu, že si takové připojení nebo technické prvky k dodání služby zajistí a vytvoří si i vhodné prostředí pro dodání služby. V případě, že tomu tak bez zavinění poskytovatele nebude a jen kvůli tomu nebude moci být v dohodnutém termínu služba dodána, nejedná se ze strany objednatele o nedodání služby. Vyžaduje-li využití komunikačního prostředku zadání přístupových údajů, poskytne je poskytovatel objednateli před zahájením poskytování služby, zpravidla zasláním na e-mailový kontakt objednatele.

8. Odpovědnost poskytovatele za vady plnění, reklamace

8.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti poskytovatele za vady služeb se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, a to konkrétně ustanoveními § 1914 a násl. občanského zákoníku. Objednatel svá práva vyplývající z odpovědnosti poskytovatele za vady služeb uplatňuje u poskytovatele písemně na adrese jeho sídla nebo elektronickou poštou na kontaktní adrese.

8.2 Snahou poskytovatele je objednateli maximálně pomoci. Nicméně objednatel bere na vědomí, že k řádnému plnění závazků poskytovatele je nutná aktivní součinnost objednatele. Objednatel bere dále na vědomí a souhlasí s tím, že poskytovatel nenese odpovědnost za výsledky využívání služeb (zejména za to, že nebude dosaženo předpokládaného výsledku), a to i s ohledem na skutečnost, že tyto výsledky jsou primárně určovány jednáním objednatele.

8.3 V případě nespokojenosti objednatele se službou poskytovatele, má objednatel nárok na vrácení peněz za sezení. Objednatel však musí svoji reklamaci vyjádřit ihned po skončení sezení, nejpozději však do půlnoci dne, ve kterém bylo sezení uskutečněno.

9. Ochrana osobních údajů objednatele a zasílání obchodních sdělení

9.1 Ochrana osobních údajů objednatele, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně osobních údajů“).

9.2 Objednatel souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů, v souladu s GDPR: jméno, příjmení,  adresa,  telefonní  číslo,  adresa  elektronické  pošty,  věk, pohlaví, fakturační údaje (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3 Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů poskytovatelem, a to pro účely plnění práv a povinností z dohody o poskytování služeb a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení poskytovatelem a společností Life Academy s.r.o. Objednatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat objednatele o jakékoliv změně v osobních údajích.

9.4 Zpracováním osobních údajů objednatele může poskytovatel pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele. Osobní údaje objednatele nebudou poskytovatelem bez předchozího souhlasu objednatele předávány třetím osobám s výjimkou jiných osob poskytujících objednateli plnění z dohody o poskytování služeb.

9.5 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou, nejdéle však po dobu umožněnou zákonem o ochraně osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.6 Objednatel potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.7 V případě, že by se objednatel domníval, že poskytovatel nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života objednatele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

1.         požádat poskytovatele nebo zpracovatele o vysvětlení,

2.         požadovat, aby poskytovatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.8 Požádá-li objednatel  o  informaci   o   zpracování  svých   osobních   údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci předat. Poskytovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

9.9 Objednatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami poskytovatele na adresu objednatele a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení poskytovatele nebo společnosti Life Academy s.r.o. na adresu objednatele.

Vyjádření souhlasu s obchodními podmínkami

Podáním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře na webu, nebo zasláním objednávky na e-mailovou adresu poskytovatele, stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi. Znění obchodních podmínek se může měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.